KURANG AJAR! Stacy Tak Boleh Makan Babi Lepas Peluk Islam

Stacy tak boleh makan babi lepas peluk Islam.. – komen Netizen



Menusuk ke jantung terus kalau korang baca komen-komen negative yang dilemparkan kepada Stacy atau nama baru saudara Islam kita, Ummu Syaikhah Stacy Abdullah. Pedas sungguh kata-kata nitezen, langsung tak pedulikan hati dan perasaan orang lain.

‘Stacy peluk Islam, nanti tak dapat lagi kau makan babi’ perhhhhhhh sakit pulak hati ni bila baca. Rata-rata yang komen negative selepas dorang dapat tahu Stacy masuk Islam adalah orang Sabah. Dorang macam tak puas hati pulak bila Stacy pilih untuk memeluk Islam, siap perli-perli pulak tu apa masalah dorang ni??!



Sepatutnya kita bersyukur dan terima keputusan Stacy, ehhhhh dia yang masuk Islam korang yang panas apesal?? Tak mati pun la kalau tak boleh makan babi! Bikin panas jela korang ni, buat macam korang pulak yang dipaksa peluk Islam.



Ada jugak yang pertikai, kalau peluk Islam sebab nak kawin dengan lelaki Muslim nanti mesti menyesal. Hurmmmm sedih Gomez dengan kata-kata keyboard warrior yang tak habis-habis perasan perfect nih! Sepatutnya dorang bagi semangat untuk Stacy bukannya komdem dia macam ni.

Biar la dia dengan keputusan dia, family Stacy pun sokong dengan keputusan yang dibuat tapi korang yang takde kena mengena pulak yang nak over lebih.