Nahas DUKE : Video Anak Mangsa Nahas Ingin Bertemu Datuk Siti Nurhaliza

Dalam akaun Instagram Datuk Siti Nurhaliza, beliau ada repost satu gambar mengenai isu ingin mengambil anak kepada mangsa nahas Duke tempoh hari sebagai anak angkatnya.

Isu timbul apabila ada sebuah blog membangkitkan spekulasi tersebut tanpa mendapat jawapan yang sahih daripada pihak Datuk Siti sendiri.

Kami pun turut terkena tempias dengan kenyataan daripada caption yang ditulis tu. Mana taknya, sebagai blogger bertauliah kami tahu apa yang patut dan apa yang tidak. Cerita yang disampaikan perlulah sahih berdasarkan akaun pemilik itu sendiri.

In shaa Allah, niat saya ingin bertemu kedua anak ini..selebihnya kita serah pada Allah yang Maha Bijaksana & Maha Mengetahui.


Ceritanya macam ni, ada pengguna facebook memuat naik video anak mangsa yang bernama Nur Firuza Amira. Video yang berdurasi selama 6 saat itu menyatakan bahawa anak mangsa ini ingin bertemu dengan Datuk Siti Nurhaliza. Jadi video itu mendapat perhatian orang ramai dan wujudlah spekulasi dimana Datuk Siti ingin mengambil mereka sebagai anak angkat. Ia sekali gus memberi kesan kepada niat Datuk Siti.